jure5j je napisal/-a:Katere lučke ti gorijo v armaturi ko prižgeš avto?Skupni imenovalec vsem napakam ki si jih naštel je podvolanski modul.Ročke za smernike in brisalec gredo direktno preko tega modula in ne preko slip ringa.Najprej preglej varovalke v motornem delu.Za ta modul sta dve 5A.Če so varovalke OK avto priklopiti na tester in testirati funkcije preko modula.
boštjan_01 je napisal/-a:Avto ti kar med vožnjo ugasne? Recimo se pelješ 50km/h in ti nenadoma ugasne?
Ko omenjaš klikanje, predvidevam da ti rele hitro prekleplja večkrat v sekundi, po domače "brni"?
Nekje je slab stik. Poškodovana žica, slab stik na kontaktorjih, .... Fizična zadeva.
Smerokazi in luči so speljane v modul in potem naprej. Za brisalce pa dvomim, da gredo v modul, vsaj ne v istega. Okvaro modula bi izključil. Drugače je ta modul sigurno preko 100€.
MacTron je napisal/-a:Vse to kar ste omenili do sedaj in odkrili s testiranji "krmili" t.i. MFSW konektor, kateri vsebuje vse te žične povezave od obvolanskih funkcij, hupe do multimedijskih na samem volanu in nenazadnje tudi AIRBAG (tukaj ni igre!). Za tem obročem pa se nahaja celoten sklop stikalnih mehanizmov krimljenih zunaj (smerniki, brisalci, mfsw) in znotraj (airbag in ostale komponente) volanskega droga.
Kot je že omenil uporabnik Firediver bo bolje v tem primeru, da svoj A3 8P prepustite avtoelektričarju lahko tudi servis.
Firediver je napisal/-a:Bo hitreje in ceneje do avtoelektričarja nekako zapeljati.
Je lahko še kaj drugega zraven.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov