Stran 1 od 1

Passat 4M vibracije

Objavljeno: Sr nov 06, 2024 9:01 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Passat 2011, 2.0 TDI 140, 4Motion
ročni menjalnik
120.000 prevoženih (preverjeno)

Na avtocesti pri pospeševanju nad 110Km/h (približno) ko v 6 prestavi dodaš plin, se čutijo vibracije v stilu kot če bi prevozil črto na avtocesti ki so zelo robate (če veste kaj mislim) s tem da se tukaj to sliši 3x bolj. Kot neke vrste vibracije.
Ko se plin spusti to neha, tudi če stisnem sklopko neha. Samo pri bolj hitrem pospeševanju.

To se dogaja samo na avtocesti, na lokalni cesti pri nižjih hitrostih tega ni.

Če pa se avto potem, ko doseže recimo hitrost 120, 130, 140 in se rahlo drži plin, teh vibracij skoraj ni, samo pri pospeševanju.

Nisem mehanik, nismo še nič gledali avto, moje laično mnenje da je kaj na kardanu ?
Če se ne motim 4Motion vklopi zadnja kolesa samo pri močnem pospeševanju ?

Motor bi izključil, ker če na avtocesti pri 120 dam v prosti tek, obrate gor 3000 do 5000 se nič ne spremeni, ni teh vibracij.
Sklepam da je nekaj na samem prenosu.

Re: Passat 4M vibracije

Objavljeno: Če nov 07, 2024 10:28 am
Napisal/-a mrtwelvetrees
Prosim Administratorja, da premakne to temo v pravo kategorijo.

Re: Passat 4M vibracije

Objavljeno: Če nov 07, 2024 11:42 am
Napisal/-a boštjan_01
Kolesni ležaj.
Najprej moraš čimbolj natančno locirati vibracije, spredaj, zadaj, levo, desno, ...

Re: Passat 4M vibracije

Objavljeno: Če nov 07, 2024 12:34 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Kolesni ležaj ?
Da bi bil samo pri določeni hitrosti + pospeševanju = ta zvok, takoj ko spustim plin neha.
Ne rečem, da ne možno.

Re: Passat 4M vibracije

Objavljeno: Če nov 07, 2024 6:39 pm
Napisal/-a Gricko
polosovine, kardan....najti to....malo bolj zaj...

Re: Passat 4M vibracije

Objavljeno: Če nov 07, 2024 7:48 pm
Napisal/-a RedBaron
Izklopi zadnji pogon in potem probaj če še trese (poišči varovalko črpalke za 4Motion, če se ne motim je v levem stranskem delu armaturke - dostop možen pri odprtih vratih). Če neha, je nekaj na pogonu, verjetno gumijasti dušilec na kardanu.

Lahko so vzrok krive "polosovine", obrabljeni homokinetični zglobi (notranji) - lahko se jih podloži, da se premakne izven obrabljenega območja...

Re: Passat 4M vibracije

Objavljeno: Pe nov 08, 2024 8:06 am
Napisal/-a Kukec
Polosovina ali vztrajnik bi jaz rekel.
Kaj pa recimo v 4. prestavi pri nižji hitrosti iz podobnih obratov kot v 6. pri 110?
Če se dogaja samo nad določeno hitrostjo, so lahko krive tudi gume/platišča.

Re: Passat 4M vibracije

Objavljeno: Pe nov 08, 2024 9:48 am
Napisal/-a mrtwelvetrees
Koliko sem na hitro testiral začuda v 5 prestavi tega ni (vsaj pri isti hitrosti) okoli 110km/h ko se pritisne plin.

Re: Passat 4M vibracije

Objavljeno: So nov 09, 2024 12:00 am
Napisal/-a Fan
Je dovolj olja v pogonih?

Re: Passat 4M vibracije

Objavljeno: So nov 23, 2024 7:50 pm
Napisal/-a Tjaša22
mrtwelvetrees je napisal/-a:Passat 2011, 2.0 TDI 140, 4Motion
ročni menjalnik
120.000 prevoženih (preverjeno)

Na https://www.bodygain.si/blog/sportni-napitki/izotonicni-napitki avtocesti pri pospeševanju nad 110Km/h (približno) ko v 6 prestavi dodaš plin, se čutijo vibracije v stilu kot če bi prevozil črto na avtocesti ki so zelo robate (če veste kaj mislim) s tem da se tukaj to sliši 3x bolj. Kot neke vrste vibracije.
Ko se plin spusti to neha, tudi Zanositev Coach če stisnem sklopko dvižna miza neha. Samo pri bolj hitrem pospeševanju.

To se dogaja samo na avtocesti, na lokalni cesti pri nižjih hitrostih tega ni.

Če pa se avto potem, ko doseže recimo hitrost 120, 130, 140 in se rahlo drži plin, teh vibracij skoraj ni, samo pri pospeševanju.

Nisem mehanik, nismo še nič gledali avto, moje laično mnenje da je kaj na kardanu ?
Če se ne motim 4Motion vklopi zadnja kolesa samo pri močnem pospeševanju ?

Motor bi izključil, ker če na avtocesti pri 120 dam v prosti tek, obrate gor 3000 do 5000 se nič ne spremeni, ni teh vibracij.
Sklepam da je nekaj na samem prenosu.

Tvoj opis težave kaže, da je težava verjetno povezana s prenosom moči, kar vključuje kardan ali povezane komponente v 4Motion sistemu. Vibracije, ki se pojavijo pri pospeševanju na avtocesti, pogosto izvirajo iz kardana, križnih zglobov ali nosilcev kardana. Če so križi kardana obrabljeni, lahko ob obremenitvi (pri pospeševanju) povzročajo vibracije. Prav tako je mogoče, da je sredinski ležaj kardana poškodovan ali ohlapen, kar prav tako povzroča podobne težave. Če sistem 4Motion vklopi zadnja kolesa med močnim pospeševanjem, lahko nepravilno delovanje sklopke Haldex ali zadnjega diferenciala prispeva k vibracijam. Vibracije lahko izvirajo tudi iz neuravnoteženih pogonskih osi, še posebej, če so obrabljeni zglobi ali če je prišlo do fizične poškodbe osi.

Ker vibracije izginejo, ko spustiš plin ali stisneš sklopko, motor ni verjeten vzrok. Prav tako težave niso povezane z delovanjem pri prostem teku, kar še bolj nakazuje, da je težava v prenosnem sistemu. Priporočljivo je, da avto pregleda mehanik, ki se spozna na 4Motion sisteme. Posebno pozornost naj nameni kardanu, križnim zglobom, sredinskemu ležaju in zadnjem diferencialu. Priporočljivo je tudi preveriti stanje sklopke in dvomasnega vztrajnika, saj lahko pri obrabi povzročata vibracije pri pospeševanju.