sipr je napisal/-a:Dober dan!
V soboto, preden sem ga peljal na tehnični (že v četrto) sem avto kar en čas teral v hrib pri skoraj 5000 obratih-nobenih sprememb pri plinih.
Prosim za nasvete, kaj bi še lahko vplivalo na slabe pline.
sipr je napisal/-a:Dober dan!
Imam Audi A4 1998 1.8 bencin. Lani menjali motor (ADR) . Novi motor ima prevoženih cca. 240.000 km. Lani ( po menjavi motorja) bili plini v redu.
Letos pa žal niso. CO pri nizkih in visokih vrtljajih 0.6%. Lambda 1.03.
Olja v motor ne dolivam skoraj nič ( v enem letu prevozil cca. 15. 000 km).
Nobena lučka na armaturki ne sveti.
Smo popravili auspuh-na dveh mestih je rahlo puščal-nobenih sprememb pri plinih.
Zamenjali filter zraka, kolega je očistil senzor pretoka zraka--nobenih sprememb pri plinih.
V soboto, preden sem ga peljal na tehnični (že v četrto) sem avto kar en čas teral v hrib pri skoraj 5000 obratih-nobenih sprememb pri plinih. Pregledovalec na tehničnem mi je rekel naj naredim še en krog/vzpon in avto steram. Sem naredil--nobenih sprememb pri plinih.
Mehaniki, kar sem jih vprašal, se vsi po vrsti otepajo popravila slabih plinov. Nočejo mi avta dati niti na tester. Razočaran sem nad njimi. Žal »moj« mehanik nima testerja/je starejši občan.
Jutri bomo menjali katalizator. Pred cca. 3 ali 4 leti je bil že menjan. Pa so bili takrat pri starem motorju in novem katalizatorju (za 100 EUR) plini vseeno slabi.
Prosim za nasvete, kaj bi še lahko vplivalo na slabe pline.
boštjan_01 je napisal/-a:Saj so ti že mehaniki povedali. Ni preprosto delo, vsepovsod se nekaj nabere. Kdo pa ti bo šraufal, če boš vsakega imel za šalabajzerja, še preden sploh kaj naredi. Z testerji na starem avtu boš težko kaj naredil. Kaj točno so ti mehaniki rekli?
Verjetno je glavni problem v tvoji vožnji, kratke relacije, nizki obrati, ...
Avto je potrebno nekajkrat letno natirat do blokade, kakšen aditiv tudi ne bi škodil.
Če bo po menjavi katalizatorja boljše, je vzrok sigurno zgoraj omenjena vožnja.
coco66 je napisal/-a:DATACOL šibni v rezervoar, in sigurno je še kakšna razpoka na auspuhu
sipr je napisal/-a:Letos pa žal niso. CO pri nizkih in visokih vrtljajih 0.6%. Lambda 1.03.
nejc1 je napisal/-a:Kot berem v prvem postu je bil vgrajen nov katalizator za 100€, kar lahko pomeni samo univerzalnega. Univerzalni pa ne dela ravno zelo dobro, če je motor in vse ostalo v dobrem stanju še nekako gre skozi tehničnega.., potem ko je pa vse malo "zlavfano" je pa že problem.. Kot si napisal, že po menjavi katalizatorja so bili plini slabi.. Bo verjetno treba vgradit original oz. originalu enakovreden katalizator...
danci1973 je napisal/-a:sipr je napisal/-a:Letos pa žal niso. CO pri nizkih in visokih vrtljajih 0.6%. Lambda 1.03.
Moj avto je EURO4 in gre skozi tehničnega s CO 0,3% in lambdo 0.98 - 1,0. V potrdilu o skladnosti je pod V.1 navedena vrednost CO izpusta 0,45 g/km.
1998 Audi A4 je verjetno EURO3, pri katerem je CO limit 2,3 g/km., kar je 2,3x več in po neki logiki bi z 0,6 moralo iz skozi - razen, če ta meritev ni relativno do absolutne omejitve, ampak glede na to, kaj je proizvajalec navedel v potrdilo o skladnosti...
Lahko preveriš, kaj piše v potrdilu o skladnosti ('homologacijski kartonček') pod V.1 ?
alexwell je napisal/-a:Enkrat pride konec tudi avtomobilu, pri bencinarju tolk prej ponavadi. Izbira avtomobilov je ogromna, zato se ne poročat z njimi.
danci1973 je napisal/-a:sipr je napisal/-a:Letos pa žal niso. CO pri nizkih in visokih vrtljajih 0.6%. Lambda 1.03.
Moj avto je EURO4 in gre skozi tehničnega s CO 0,3% in lambdo 0.98 - 1,0. V potrdilu o skladnosti je pod V.1 navedena vrednost CO izpusta 0,45 g/km.
1998 Audi A4 je verjetno EURO3, pri katerem je CO limit 2,3 g/km., kar je 2,3x več in po neki logiki bi z 0,6 moralo iz skozi - razen, če ta meritev ni relativno do absolutne omejitve, ampak glede na to, kaj je proizvajalec navedel v potrdilo o skladnosti...
Lahko preveriš, kaj piše v potrdilu o skladnosti ('homologacijski kartonček') pod V.1 ?
danci1973 je napisal/-a:Ta Audi je celo EURO2, kjer je meja za CO izpuste malo nižja od EURO3 (!?) - 2,2 g/km.
Meritve emisij pri tem vozilu so bile:
- 2014
- CO: 0,01
- CO2: 0,01
- Lambda: 1,02
- 2015
- CO: 0,01
- CO2: 0,04
- Lambda: 1,02
- 2017
- CO: 0,34
- CO2: 0,01
- Lambda: 1,01
- 2018
- CO: 0,09
- CO2: 0,28
- Lambda: 1,01
- 2019
- CO: 0,02
- CO2: 0,05
- Lambda: 1,01
- 2020
- CO: 0,02
- CO2: 0,2
- Lambda: 1,01
- 2021
- CO: 1,0
- CO2: 2,0
- Lambda: 1,02
- 2022 (tu je vozilo bilo tehnično neizpravno)
- CO: 18,0
- CO2: 3,0
- Lambda: 1,01
Podatki po 2022 niso na voljo... Ampak če je 2021 šel čez tehničnega z 1,0 CO, potem ne razumem,. zakaj je zdaj 0,6 problem...
Fan je napisal/-a:Ste preverili ali kje pušča izpuh??
Imate OBD priklop, kjer se s testerjem lahko pogleda mešanica goriva in protokole delovanje motorja. Ni hudič, da nima nekdo v vaši bližini VAG-COM in vam lahko pogleda.
Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov