Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
favorites
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Če nov 19, 2009 8:08 pm

DPF regeneracija

Napisal/-a favorites Pe jul 05, 2024 7:47 am

Pozdravljeni,

Mogoče kdo tukaj ve kaj bi lahko bil vzrok.
Imam Škodo Octavio RS 2.0TDI 184ps
Avto mi konstantno dela regeneracijo. To vidim po tem da ko se ustavim so obrati prostega teka 1000obr/min ter start/stop ne deluje. V primeru da bi takrat avto ugasnil bi posledično 5min delal ventilator na polno da ohladi sistem. Lahko pa pustim avto teči 10min oz dokler obrati ne padejo na 800. To mi dela vsakič neglede na dolžino vožnje.

Lučka za DPF ne gori!

Ker me je to motilo sem dal avto priklopiti na tester in preveriti koliko je DPF dejansko zabit. Dobil sem vrednost 6 kar ni spet tako grozno. Vseeno se je naredila prisilna regeneracija katera je trajala nekje 40-50min in je potekala na 1500ovr/min. Dpf je dosegel 600°C. Po prisilni regeneraciji je bila vrednost 0,7. Vse lepo in prav.

Težava je da neglede na to da je bil dpf očiščen mi avto še vedno poizkuša delati regeneracijo. Se pravi ko se ustavim imam obrate 1000. Če avto ugasnem pa ventilator tuli. Kar pa ni ravno najbolje.

Kaj bi lahko bil vzrok. Podatke v testerju kaže normalno :S

Hvala
 
1992Diavolo1992
Novinec
 
Prispevkov: 352
Pridružen: Pe sep 13, 2013 6:49 pm

Re: DPF regeneracija

Napisal/-a 1992Diavolo1992 Pe jul 05, 2024 9:21 am

Bo potrebno malo vec povedati, kaksne voznje opravljaš. 1x na tank je nujno da naredis konkretno turo(cca 30km po avtocesti na zmerno visokih obratih, drugače se regeneracija ne more sproziti oz. zakljuciti.

Zato ti verjetno vedno bolj pogosto vklaplja regeneracijo, ker je ne more sproziti pri tvojem stilu voznje.
 
favorites
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Če nov 19, 2009 8:08 pm

Re: DPF regeneracija

Napisal/-a favorites Pe jul 05, 2024 9:37 am

OK

Pravim da mi je delalo regeneracijo isti dan po opravljeni prisilni regeneraciji.

Regeneracijo mi dela če tudi naredim 200km na avtocesti pri višjih obratih. Ko se ustavim je v fazi regeneracije.
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 558
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: DPF regeneracija

Napisal/-a motom Pe jul 05, 2024 10:30 am

Tdi naredi regeneracijo tudi na mestu v prostem teku. Res pa je, da jo ne naredi čisto do konca. Konkretno začne jo delati pri 24g saj, zaključi pri 6g, na mestu pa pri cca 12g.
 
favorites
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Če nov 19, 2009 8:08 pm

Re: DPF regeneracija

Napisal/-a favorites Pe jul 05, 2024 11:11 am

Čudno mi je samo to da sem naredil prisilno regeneracijo na 0,7 pa se je po 10km še vedno odločil delat regeneracijo. Naslednjič se grem peljat s testerjem :S.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6531
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: DPF regeneracija

Napisal/-a Fan Pe jul 05, 2024 1:30 pm

Ste preverili, kaj pravi senzor prepustnosti izpuha?
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3027
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: DPF regeneracija

Napisal/-a mrtwelvetrees So feb 08, 2025 5:24 pm

Da ne odpiram nove teme
kolega ima vw touran 2.0 tdi bluemotion 2012

Na koliko je normalno da avto dela regeneracijo, če imaš samo kratke vožnje mestne po par kilometrov ali če imaš samo avtocesto (več 100km)
v obeh primerih

Je normalno da dela regeneracijo pri mestni kratih relacijah na cca 200-300km, avtocesta pa 450-500km ?
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
luxxx7
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 554
Pridružen: So sep 10, 2011 12:03 pm

Re: DPF regeneracija

Napisal/-a luxxx7 So feb 08, 2025 5:29 pm

mrtwelvetrees je napisal/-a:
Je normalno da dela regeneracijo pri mestni kratih relacijah na cca 200-300km, avtocesta pa 450-500km ?


Da.
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1317
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Re: DPF regeneracija

Napisal/-a mevden So feb 08, 2025 5:57 pm

Po mojih nekih opažanjih, novejši je avto, oziroma višji je EURO standard motorja, bolj pogosto se izvajajo regeneracije.

Novejši TDIji, malo po malo, regeneracija.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3027
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: DPF regeneracija

Napisal/-a mrtwelvetrees So feb 08, 2025 6:49 pm

Opažam pri VW vsaj pri euro5, če ti ne uspe narediti regeneracije (če delaš samo kratke fure) se ti hitro prižge rumena lučka da DPF, potem pa narediš eno furo z višjimi vrtljaji (ne vem cca 15min) in se lučka ugasne. Vse ok.

Sem vozil Renault Scenic 1.6dci 2015, naredil 90.000 (prvi lastnik) tudi veliko kratkih voženj z mrzlo mašino, nikoli ni javil za DPF napako.

Ok, se vem da ne morem primerjat jabuka pa hruško, ampak vseeno tako povem.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3027
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: DPF regeneracija

Napisal/-a mrtwelvetrees Po feb 10, 2025 9:01 pm

Še eno vprašanje, če je EGR blindiran, se regeneracije delajo prej ?
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1972
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: DPF regeneracija

Napisal/-a Polo78 To feb 11, 2025 1:03 pm

mevden je napisal/-a:Po mojih nekih opažanjih, novejši je avto, oziroma višji je EURO standard motorja, bolj pogosto se izvajajo regeneracije.

Novejši TDIji, malo po malo, regeneracija.


Enako opažam tudi sam, EURO6d ima pogojstejše regeneracije kot starejši EURO6 ali 5. Se pa zato regenerira hitreje oz. po manj prevoženih km.
Antiznačkar po prepričanju
 
AssKicker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 590
Pridružen: Po jan 20, 2014 6:08 pm

Re: DPF regeneracija

Napisal/-a AssKicker To feb 11, 2025 9:56 pm

mrtwelvetrees je napisal/-a:Še eno vprašanje, če je EGR blindiran, se regeneracije delajo prej ?

Če gledamo popolnoma iz tehničnega vidika, je verjetno približno isto. Zaradi blindiranega egr ventila je izgorevanje bolj vroče, in s tem se proizvede več nox delcev, ki zabijajo dpf. Po drugi strani se pa ravno zaradi bolj vročega delovanja motorja izvaja aktivna regeneracija, ki te delce mogoče že med samo vožnjo pokuri. S tem da med pasivno regeneracijo egr ne uravnava temperature v dpf-ju, in lahko temperature presežejo normalne vrednosti.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 13 gostov