danci1973 je napisal/-a:
Višje oktansko število pomeni le večjo odpornost proti samovžigu, kar pa (praviloma) pomeni tudi malce težji vžig in malce počasnejše izgorevanje. Zato se lahko zgodi, da bo motor, ki je narejen in / ali nastavljen za 95 oktansko gorivo, s 100 oktanskim delal slabše (malce manj moči, malce večja poraba).
.
yeo je napisal/-a:Na OMWju jim je pa itak čist odpelalo.. Sem zadnjič tankal 95 in grem plačat in mi ženska na blagajni začne težit naj drugič 100 oktanca tankam. Pa jz njej pravim, da ne bom pa ona še kr da je bolš za moj avto, pa jz njej pravom ne hvala, so mi na servisu že povedali, da za moj avto ni potrebe, da je predpisan 95, pa mi ona letak tiši, naj si preberm, pa ji spet pravim ne hvala, ona še krbol pametna od proizvajalca avta pa ni odnehala, ko je vidla, da me ne bo prepričala. Tako da OMWja se pač izogibam ker so mal preveč posileni
sašo5 je napisal/-a:danci1973 je napisal/-a:
Višje oktansko število pomeni le večjo odpornost proti samovžigu, kar pa (praviloma) pomeni tudi malce težji vžig in malce počasnejše izgorevanje. Zato se lahko zgodi, da bo motor, ki je narejen in / ali nastavljen za 95 oktansko gorivo, s 100 oktanskim delal slabše (malce manj moči, malce večja poraba).
.
večje gluposti pa letos še ne......![]()
![]()
For je napisal/-a:https://siol.net/avtomoto/novice/visje-hitreje-mocneje-452187
Res sem pričakoval bolj strokovno razlago glede teh razlik, in kaj točno naredijo da imajo "boljše" gorivo ...![]()
...kakšne oprijemljive dokaze, da tudi mi laiki razumemo.
Po forumu brska: Google [Bot] in 100 gostov