Blinder je napisal/-a:Saj vem da mu noben ne verjame ampak vseeno dodam primer ferrari 458, komp. razmerje 12.5:1
http://auto.ferrari.com/en_EN/news-even ... -the-year/
Ferrari FF 12.3:1
Enzo 11.2:1
LaFerrari 13.5:1
mazda 14.0:1
Skyactiv od Mazde?Blinder je napisal/-a:Precej so si podobna ampak športni avti imajo vseeno višja. Najdeš kak povprečen motor ki ima komp. razmerje vsaj toliko veliko kot najnižjo pri sodobnem ferrariju (12.3), ki nima hkrati tudi visoke specifične moči?
http://www.c6registry.com/january04/con ... ations.htm
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=2355
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=8034
http://www.cars-data.com/en/honda-civic ... pecs/16872
Blinder je napisal/-a:Ma skyactiv je izjema. TSI kot vsi motorji z kompresorjem pač imajo nižjo kompresijsko r. kot atmosferski. GDI pa treba brskat, dal sem primer treh sodobnih N/A motorjev pa noben ni še blizu ferrarijevim. Med temi 11 in ferrarijevimi najnižjimi 12.3 pa je velika razlika.
Bral sem neko tehnično razlago ki ej govorila o neki dinamični kompresiji in je razlagalo pač da tej bolj naviti motorji imajo lahko višjo kompresijsko razmerje (info anyone?). Sam v Sloveniji ni inženirjev ki bi toliko poznali to področje.
drajv je napisal/-a:V rezervoarju je še nekaj malega rezerve Petrolovega 95-oktanca.
Pomislil sem, da bi sprobal 100-oktanca. Vendar, ali pri Seat Cordoba Variu (1.4 16V, 1390ccm, 55kW) sploh bo kaj haska?
Lahko 100ko vlijem čez 95ko?
DePalmo je napisal/-a:Lahko se ti pa zgodi kot se je meni. Avto se je navadil na 100-ko in je nato na 95 cukal, tako da sem moral od takrat naprej skos točiti 100-ko.
sašo5 je napisal/-a:brez veze je tankat 95 oktanca, če je 100 na voljo........."stokrat" sprobano: točno toliko, koliko je 100 oktanc dražji, toliko je manjša poraba_cca 0,3 na 100km pa naj bo to audi ali punto....Jaz za ročko 95 že dolgo nisem prijel....
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 109 gostov