Clancy je napisal/-a:yeo je napisal/-a:Na OMWju jim je pa itak čist odpelalo.. Sem zadnjič tankal 95 in grem plačat in mi ženska na blagajni začne težit naj drugič 100 oktanca tankam. Pa jz njej pravim, da ne bom pa ona še kr da je bolš za moj avto, pa jz njej pravom ne hvala, so mi na servisu že povedali, da za moj avto ni potrebe, da je predpisan 95, pa mi ona letak tiši, naj si preberm, pa ji spet pravim ne hvala, ona še krbol pametna od proizvajalca avta pa ni odnehala, ko je vidla, da me ne bo prepričala. Tako da OMWja se pač izogibam ker so mal preveč posileni
Od kvara itak nebi nič bilo, če bi tankal 100-ko. Jaz 100-ko na svojem TSI-ju tankam že sedmo leto in to na OMW-ju. Vmes sem tudi kakšen tank napolnil z 95 oktanskim bencinom, ali pa sem 100-ko tankal na Petrolu. V obeh primerih sem komaj čakal, da se je tank izpraznil, da sem nazaj natočil 100-ko na OMW-ju, ker enostavno odzivnosti ni bilo nobene, motor je bil zamorjen.
Sedaj pa zakaj ti je ženska težila. Tudi meni je težila. Menda so vsi prodajalci imeli predavanje zaradi tega novega 100 oktanskega goriva, ki mu pravijo MaxxMotion 100 plus.
Kaj je izboljšano in kakšne so prednosti, si lahko preberš v njihovi brošuri, ali na internetu tukaj:
https://www.omv.si/portal/01/si/omv_si/ ... maxxmotion
V glavnem, tudi sam sem bil najprej malo skeptičen, ko mi je prodajalka pripovedovala in si mislil, češ kaj boš mi govorila, jaz itak že dalj časa tankam 100-oktansko gorivo.
In res, prvo kar sem opazil, ko sem natočil to novo 100 oktansko gorivo, je bila večja odzivnost pri pritisku na plin. Proti koncu drugega tanka s tem novim gorivom, pa sem opazil občutno boljše pospeške in občutek limanja na sedež v 2. in 3. prestavi, kar prej ni bilo tako izrazito.Tudi elastičnost motorja, recimo v VI. prestavi je opazno boljša. Vmes sem pri ostrem pospeševanju v II. prestavi, celo opazil rahlo spodrsavanje koles na suhem asfaltu. (1.4 TSI in 225 širina gum).
Kolega ima Accorda 2.0, l. 2011 in ravnotako opaža večji power in vse skupaj, kot pravi in da bo tankal samo še to.
Upam samo, da bodo na tej ravni z kakovostjo tega goriva ostali, in ne bo kot vedno, najprej bum, potem pa naprej po starem.
Tako, da ti priporočam, da pri naslednjem tankanju vsaj probaš natankati to njihovo 100 oktansko gorivo in boš sam videl ali je kaj na tem, ali ni.
pskoda je napisal/-a: da nekateri super športni avtomobili zahtevajo vsaj 100
sašo5 je napisal/-a:pskoda je napisal/-a: da nekateri super športni avtomobili zahtevajo vsaj 100
ma ti si cel "superšporten"....![]()
- vsi z direktnim vbrizgom ga "zahtevajo" od prvega Mitsubishija GDI naprej....(takrat še 98)
tudi Punto 1.2 s samo 70KM se lepše vozi s 100oktancem kot 95....tipalo predvžiga zazna boljše gorivo in k temu le tega prilagodi(če motor dela pri 95 bencinu v "foru" tam na 30° predvžiga, lahko s kvalitetnejšim gorivom dela tam na 40° "skratka zmes se prej vžge" ...... cca 3% je več moči in cca 3% je manjša poraba in to je točno toliko, koliko je stotka dražja....leteli pa logično da ne boste
https://www.zurnal24.si/avto/zakaj-toci ... cin-269075
čist ena osnovna razlaga.....
sašo5 je napisal/-a:https://www.zurnal24.si/avto/zakaj-toci ... cin-269075
čist ena osnovna razlaga.....
For je napisal/-a:Zdaj recimo testiram do kam lahko spravim porabo pri tem 1.2 THP.
Večinoma mi uspeva biti na 5,8 ...sicer minimalno mestne in do 110 na avtocesti. Relacije pa Jesenice-Kranj-Ljubljana
For je napisal/-a:Bom zdaj še enkrat poskusil tale famozni MaxxMotion 100plus ...itak sem vedno na OMV.
Pa če jaz ne bom opazil razlike v porabi, potem ne bo nobeden![]()
Skoz imam iste relacije umirjene vožnje in vedno enako porabo.
Zdaj recimo testiram do kam lahko spravim porabo pri tem 1.2 THP.
sašo5 je napisal/-a:no, ni glih neki pravi čas za "testiranja" (nižje T, mokra cesta...)
.........ampak kot pravim, prihaja nepravi čas za taka testiranja (meni Audi poleti na šiht in nazaj in nekaj drkarije po mestu pa z dvem, trem dolgim furam kaže 5,7.....sedaj se bo začelo povečevat in do novega leta bom na 6,3.....
danci1973 je napisal/-a:Dokler bi 95 bil cenejši od 100, bi imel izbiro...
Pri trenutnih cenah mi razlika med 95 in 100 oktanov pomeni dobrih 200€ na leto, s katerimi lahko naredim kaj boljšega, kot da jih podarim naftarjem.
Blinder je napisal/-a:En profi test:
https://youtu.be/gqvhaPLuTPI?t=4m49s
This video will include a test conducted by Shell to show the performance benefits of a higher octane fuel, if the car is capable of altering ignition timing.
Shell has hosted me at its labs in Houston and at pre-launch events for Shell V-Power NiTRO+ Premium Gasoline.
Note: If a car is not capable of altering ignition timing, or recommends using lower octane fuel, it is unlikely that there will be a performance benefit from a higher octane fuel.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 103 gostov