mrtwelvetrees je napisal/-a:Passat 2011, 2.0 TDI 140, 4Motion
ročni menjalnik
120.000 prevoženih (preverjeno)
Na
https://www.bodygain.si/blog/sportni-napitki/izotonicni-napitki avtocesti pri pospeševanju nad 110Km/h (približno) ko v 6 prestavi dodaš plin, se čutijo vibracije v stilu kot če bi prevozil črto na avtocesti ki so zelo robate (če veste kaj mislim) s tem da se tukaj to sliši 3x bolj. Kot neke vrste vibracije.
Ko se plin spusti to neha, tudi
Zanositev Coach če stisnem sklopko
dvižna miza neha. Samo pri bolj hitrem pospeševanju.
To se dogaja samo na avtocesti, na lokalni cesti pri nižjih hitrostih tega ni.
Če pa se avto potem, ko doseže recimo hitrost 120, 130, 140 in se rahlo drži plin, teh vibracij skoraj ni, samo pri pospeševanju.
Nisem mehanik, nismo še nič gledali avto, moje laično mnenje da je kaj na kardanu ?
Če se ne motim 4Motion vklopi zadnja kolesa samo pri močnem pospeševanju ?
Motor bi izključil, ker če na avtocesti pri 120 dam v prosti tek, obrate gor 3000 do 5000 se nič ne spremeni, ni teh vibracij.
Sklepam da je nekaj na samem prenosu.
Tvoj opis težave kaže, da je težava verjetno povezana s prenosom moči, kar vključuje kardan ali povezane komponente v 4Motion sistemu. Vibracije, ki se pojavijo pri pospeševanju na avtocesti, pogosto izvirajo iz kardana, križnih zglobov ali nosilcev kardana. Če so križi kardana obrabljeni, lahko ob obremenitvi (pri pospeševanju) povzročajo vibracije. Prav tako je mogoče, da je sredinski ležaj kardana poškodovan ali ohlapen, kar prav tako povzroča podobne težave. Če sistem 4Motion vklopi zadnja kolesa med močnim pospeševanjem, lahko nepravilno delovanje sklopke Haldex ali zadnjega diferenciala prispeva k vibracijam. Vibracije lahko izvirajo tudi iz neuravnoteženih pogonskih osi, še posebej, če so obrabljeni zglobi ali če je prišlo do fizične poškodbe osi.
Ker vibracije izginejo, ko spustiš plin ali stisneš sklopko, motor ni verjeten vzrok. Prav tako težave niso povezane z delovanjem pri prostem teku, kar še bolj nakazuje, da je težava v prenosnem sistemu. Priporočljivo je, da avto pregleda mehanik, ki se spozna na 4Motion sisteme. Posebno pozornost naj nameni kardanu, križnim zglobom, sredinskemu ležaju in zadnjem diferencialu. Priporočljivo je tudi preveriti stanje sklopke in dvomasnega vztrajnika, saj lahko pri obrabi povzročata vibracije pri pospeševanju.