Stran 1 od 1
Menjava olja dizel 15000km oz 30000 km?
Objavljeno: So sep 28, 2024 12:00 pm
Napisal/-a maarkec
Zdravo, avto je 2.0 tdi , star bo leto dni, ima prevozenih 15000km, prodajalec mi je naredil servis na 30000km, a ni to prevec km za menjavo olja?
Hvala
Re: Menjava olja dizel 15000km oz 30000 km?
Objavljeno: So sep 28, 2024 1:17 pm
Napisal/-a soso
Moje mnenje. Če je predpisan interval 30.000 se držiš tega. Sam delam servise kot je predpisano in brez težav pri vseh avtih, oba sta šla čez 300.000 pa še vedno pridno nabirata kilometre pri drugem.lastniku( PSA). Poglej v servisno kaj piše. Vedno je bilo kilometri ali eno leto, kaj je prej.p
Re: Menjava olja dizel 15000km oz 30000 km?
Objavljeno: So sep 28, 2024 4:09 pm
Napisal/-a lada2103
Vsekakor je bolje menjati olje prej, kot je predpisan interval. 30 kkm.
Re: Menjava olja dizel 15000km oz 30000 km?
Objavljeno: So sep 28, 2024 5:44 pm
Napisal/-a limas
Raje delaj menjavo na 15.000. Motor bo dlje trajal, turbina tudi.
Edino kar bi si dovolil je pri pogojih 30.000 ali 2 leti, da bi počakal 24 mesecev, če je kilometraža manjša od 15.000. Olje hitreje degradira s kilometražo kot časovno.
In vedno nabavi dober oljni filter (Man, Mahle...).
Re: Menjava olja dizel 15000km oz 30000 km?
Objavljeno: Ne sep 29, 2024 5:27 pm
Napisal/-a RedBaron
Vsekakor jaz ne bi čakal na 30kkm...
Jaz menjam na 15... če ima avto ketno tudi prej, recimo na 10, če je olje črno. Kajti ogljik v olju je eden izmed glavnih "sovražnikov" ketne... poleg sistema start-stop.
Re: Menjava olja dizel 15000km oz 30000 km?
Objavljeno: Ne sep 29, 2024 6:08 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Jaz sem menjal olje na 1.6dci vsako leto, 15 ali 10k, in se zelo pozna po menja olj in filtra.
Sploh če misliš imeti avto dolgo, 10 let ali več.
Re: Menjava olja dizel 15000km oz 30000 km?
Objavljeno: Ne sep 29, 2024 6:52 pm
Napisal/-a RUNAČ
Sorodnik ima prav tako na avtu interval na 30k km (toliko nekje naredi tudi letno), pa vseeno dela vmesni servis olja na 15k km. Tega opravi pri nepooblaščenem serviserju.
Ob menjavi serviser vgradi originalni oljni filter in enako olje, kot ga vlijejo v motor tudi na uradnem servisu. Sorodnik ob tem sam zamenja še kabinski in po potrebi tudi zračni filter (recimo na 30k km, ker je uradni interval 60k km ali več), pred uradnim servisom pa potem da nazaj tiste filtre, ki so bili vgrajeni na pooblaščenem servisu z njihove strani.
Pač, da se urediti oz. prepoloviti intervale in menjave marsičesa tudi mimo uradnega servisa, brez da jim plačuješ dodatne storitve, kot so po uradnih intervalih. Glede na dosedanje izkušnje bi pa rekel, da vse dodatne menjave olj in filtrov samo dobro vplivajo dolgovorčno na vozilo. Glede kabinskega filtra se gre pa prevsem za to, da ne koncu lahko dihaš zrak prek iztrošenega filtra. Proizvajalci teh filtrov tako ali tako priporočajo menjavo na max. 15k km, pa čeprav je tovarniški interval 30k km ali celo več.