Napisal/-a RUNAČ Ne sep 29, 2024 6:52 pm
Sorodnik ima prav tako na avtu interval na 30k km (toliko nekje naredi tudi letno), pa vseeno dela vmesni servis olja na 15k km. Tega opravi pri nepooblaščenem serviserju.
Ob menjavi serviser vgradi originalni oljni filter in enako olje, kot ga vlijejo v motor tudi na uradnem servisu. Sorodnik ob tem sam zamenja še kabinski in po potrebi tudi zračni filter (recimo na 30k km, ker je uradni interval 60k km ali več), pred uradnim servisom pa potem da nazaj tiste filtre, ki so bili vgrajeni na pooblaščenem servisu z njihove strani.
Pač, da se urediti oz. prepoloviti intervale in menjave marsičesa tudi mimo uradnega servisa, brez da jim plačuješ dodatne storitve, kot so po uradnih intervalih. Glede na dosedanje izkušnje bi pa rekel, da vse dodatne menjave olj in filtrov samo dobro vplivajo dolgovorčno na vozilo. Glede kabinskega filtra se gre pa prevsem za to, da ne koncu lahko dihaš zrak prek iztrošenega filtra. Proizvajalci teh filtrov tako ali tako priporočajo menjavo na max. 15k km, pa čeprav je tovarniški interval 30k km ali celo več.
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."
Karl Heinrich Waggerl