Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2975
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a mrtwelvetrees Ne sep 15, 2024 9:12 pm

Pa naj še kdo pohvali jermen v olju ?
Je kakšen junak ?
https://youtu.be/0SASSFjIt5I?si=gzUFQYEnRuAQ07Ov&t=248
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3346
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a McLaren Po sep 16, 2024 1:37 am

Vemo.to ze neki casa
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4440
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a Firediver Po sep 16, 2024 6:17 am

Je kdo zasledil množične tožbe glede tega?
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3855
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a Blinder Po sep 16, 2024 8:11 am

Driving4answers pravi, da tej jermeni najbolj trpijo v navitih turbo motorjih, kjer zaradi visokega nadtlaka motor pogosto deluje z bogato mešanico. Verjetno zaradi goriva, ki najde svojo pot v olje.

Jermen v olju naj bi zmanjšal porabo za 1%, kar nanese na približno 15 EUR prihranka letno. Pomaga proizvajalcu zmanjšat co2 kazen, ki jo mora plačat za avto.

vir (za nardit delo za prav bi treba potem njegove vire preverit): https://www.youtube.com/watch?v=0SASSFjIt5I
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Aesthetics
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Sr mar 26, 2014 7:52 pm

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a Aesthetics Po sep 16, 2024 8:59 am

Za 1.2 PureTech sem vedel, ampak da je jermen v olju tudi v 1.5 TSI in 1.5 DCI? Ta na videu jih je dal v isto grupo (1.2 Puretech, 1.0 Ecoboost, 1.5 TSI, 1.5 DCI)
 
puginho
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To avg 06, 2024 9:46 am

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a puginho Po sep 16, 2024 10:21 am

Teoretiki klasično šinfajo, praktiki pa brez enega problema z njimi prevozimo 200k (ecoboost)
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3346
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a McLaren Po sep 16, 2024 10:50 am

No ja, Ecoboosti majo probleme z jermenom, to je dejstvo, sicer ne tako obsirne kot Puretech, ampak govorit o temu motorju kot ne-problematicnemu ni posteno. Poleg tega da je glavni servis drag ker je veliko dela z menjavo jermena. Dosti se da preprecit ce se dela servise vsakih 15.000km in da not tocno tako olje kot ga je predpisal Ford....nek Castrol....
Ga imam tudi sam, prevozu z njim 135.000km in zaenkrat z jermenom nimam tezav, nimam pa tudi pojma v kaksnem stanju je, mogoce se jutri zamasi sito in gre vse skupaj v 3pm. Ga pa redno servisiram.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4334
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a xxl Po sep 16, 2024 11:26 am

Prijateljici so pred kratkim menjali jermen na c-max, prepozno, lučka je že zasvetila. Prevoženih nekaj čez 100kkm, pozabil sem. Njena krivda, servisirala pod kozolcem. Strošek čez 2000€.
No, najbrž jermen v olju ni najboljša rešitev, ampak, videti je, da je Stellantis zagotovo "vodilni" v tem.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
MORDOR
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: To maj 19, 2009 10:19 am

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a MORDOR Po sep 16, 2024 12:28 pm

Sicer ne vem zakaj je tlačil Renault 0.9 tce zraven, Ta motor ima vrhunsko verigo ki zdrži vsaj do 200000 in nima veza s temi težavami.
Življenje ni praznik,ampak delovni dan!
 
boštjan_01
Uporabnik
 
Prispevkov: 864
Pridružen: To avg 31, 2021 7:20 am

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a boštjan_01 Po sep 16, 2024 2:48 pm

Jermeni razpadajo, tega se ne da preprečit, ne glede na material. Če je v olju, vse ostane v karterju. Temu se ne moreš izognit.
Ko ti zasveti lučka za nizek tlak, je običanjo že prepozno.
So znani primeri da pooblaščeni serviser preveri jermen in reče OK, čez kakšen mesec pa okvara. Nihče ne prizna krivde. Na koncu je vseeno kdo/kje ti šraufa avto. Gostilniška debata, čisto nič drugega.
Zanimivo da lahko kupiš avto bencinarja z jermenom, hibrid pa z verigo. V obeh primerih enak motor. Proizvajalci hočejo na različne načine ljudi prepričat v elektrifikacijo. Drugače morajo plačevat CO2 kazni .
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3346
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a McLaren Po sep 16, 2024 2:58 pm

Ne verjamem da recimo 65 let stara mamca al pa neka 19 letnica razmisljata kak jermen bo njun novi peugeot 208 imel in ce se zarad tega boljs splaca vzet mild hibrida al ne. Povprecn kupec sploh ne ve ali ma avto verigo, al jermen al skripec in ga boli K za to, tako da ta teorija da delajo to zarad tega da prepricajo ljudi v nakup hibrida po moje ne drzi.
 
boštjan_01
Uporabnik
 
Prispevkov: 864
Pridružen: To avg 31, 2021 7:20 am

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a boštjan_01 Po sep 16, 2024 3:11 pm

Ne vidim nobene zdrave logike zakaj bi nekdo bencinarja prodajal z dobro znanim problematičnim jermenom, hibrid pa z verigo.
Veliko ljudi dobi informacijo o jermenih, tudi če se ne spoznajo na tehniko in ne spremljajo foruma. Veliko ljudi je seznanjenih, ali pa vsaj ni problem prit do informacij, če imaš vsaj minimalno interesa.
Drugače pa proizvajalci morajo živet tudi od rezervnih delov.
 
MORDOR
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: To maj 19, 2009 10:19 am

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a MORDOR Po sep 16, 2024 4:27 pm

Niso vsi seznanjeni. Ljudje pridejo v salon Peugeota vidijo lep mali avto vizualno všečen. Prodajalec jim pove sa je notri 1.2 motor ki ga vgrajujejo v veliko modelov in je preverjen. To je to. Pa se ljudje vozijo do prvega prižiga smrečice na armaturi.
Življenje ni praznik,ampak delovni dan!
 
RUNAČ
Novinec
 
Prispevkov: 275
Pridružen: Če jul 09, 2020 4:18 pm

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a RUNAČ Po sep 16, 2024 5:30 pm

Aesthetics je napisal/-a:Za 1.2 PureTech sem vedel, ampak da je jermen v olju tudi v 1.5 TSI in 1.5 DCI? Ta na videu jih je dal v isto grupo (1.2 Puretech, 1.0 Ecoboost, 1.5 TSI, 1.5 DCI)


Glede tega z 1.5 TSI se je verjetno zmotil, ker je navedel tudi letnico 2010.

Je pa drugače vsebina tega tipa res na mestu. Tako s strani tehnike, kot tudi kritičnega razmišljanja.
Če ima kdo čas, naj si pogleda tole: https://www.youtube.com/watch?v=k8CnlL8I4HE

No, saj če sem prav zasledil glede na registrske oznake v njegovih videih, je drugače iz Bih.
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."

Karl Heinrich Waggerl
 
Kristjan123
Uporabnik
 
Prispevkov: 859
Pridružen: So jul 01, 2017 8:31 am

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a Kristjan123 Po sep 16, 2024 5:34 pm

boštjan_01 je napisal/-a:Ne vidim nobene zdrave logike zakaj bi nekdo bencinarja prodajal z dobro znanim problematičnim jermenom, hibrid pa z verigo.
Veliko ljudi dobi informacijo o jermenih, tudi če se ne spoznajo na tehniko in ne spremljajo foruma. Veliko ljudi je seznanjenih, ali pa vsaj ni problem prit do informacij, če imaš vsaj minimalno interesa.
Drugače pa proizvajalci morajo živet tudi od rezervnih delov.

Bi te presenetilo koliko ljudi kupi nov avto in jim je edini kriterij., da je ok za pogledat morda se velikost prtljaznika. Da bi dan pred nakupom na bilokaterem avtomobilisticnem forumu vprasal a je ta motor ok, ma kakšne večje težave? To je že znanstvena fantastika... dejansko pa tudi moški kupujejo z očmi...
 
boštjan_01
Uporabnik
 
Prispevkov: 864
Pridružen: To avg 31, 2021 7:20 am

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a boštjan_01 Po sep 16, 2024 6:52 pm

Zelo me preseneča, da zapraviš več 10tisoč €, brez da bi se prej pozanimal. Samo slepo verjameš trgovcu. Očitno še ni krize.
Kupci gledajo da ga še proda v tovarniški garanciji, naj se naslednji lastnik zajebava. Samo počasi bo zmanjkalo kupcev za rabljene in boš prisiljen prodat za smešno ceno ali se na koncu sam zajebavat z jermenom izven garancije.
Pri toliko informacij v današnjih časih si si čisto sam kriv. Ali je res pošteno je krivit proizvajalca, serviserja, ...???

Rezervni deli so tudi dober posel.
 
alexwell
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po dec 05, 2011 10:19 pm

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a alexwell Po sep 16, 2024 7:09 pm

Menjava pogonskega jermena je načeloma enostavni poseg za vsakega mehanika.
 
Kristjan123
Uporabnik
 
Prispevkov: 859
Pridružen: So jul 01, 2017 8:31 am

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a Kristjan123 Po sep 16, 2024 7:42 pm

Sploh pri fordovem ecoboost tam ga ponavadi naredi kar vulkanizer pri menjavi letno -zimskih pnevmatik.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4440
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a Firediver Po sep 16, 2024 7:58 pm

Res, mojstri ga znajo zamenjati skozi odprtino za nalivati olje brez da bi olje spustili.
Psihoti pa opravijo skozi tulec šipke od olja.

Samo škoda da noben ne objavi na youtubu...
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3346
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: Zadnji žebelj v krsto: pogonski jermen v olju je sr*nje

Napisal/-a McLaren Po sep 16, 2024 9:34 pm

boštjan_01 je napisal/-a:Zelo me preseneča, da zapraviš več 10tisoč €, brez da bi se prej pozanimal. Samo slepo verjameš trgovcu. Očitno še ni krize.
Kupci gledajo da ga še proda v tovarniški garanciji, naj se naslednji lastnik zajebava. Samo počasi bo zmanjkalo kupcev za rabljene in boš prisiljen prodat za smešno ceno ali se na koncu sam zajebavat z jermenom izven garancije.
Pri toliko informacij v današnjih časih si si čisto sam kriv. Ali je res pošteno je krivit proizvajalca, serviserja, ...???

Rezervni deli so tudi dober posel.

Ja folk slepo verjame trgovcem ker jim zaupajo, ker se sami ne spoznajo in nimajo nikogar drugega ki bi jim pomagal. Pa tud niso vsi tolk tehnolosko pismeni da bi sli na Reddit in tam vprasali. Ne mores sklepat po sebi in tvojem mehurcku ljudi s katerimi se druzis in pol to posplosit na celotno svetovno populacijo.
Seveda pa tudi obstajajo ljudje ki gledajo samo obliko in jih ostalo ne zanima ceprav bi lahko nardili domaco nalogo in se pozanimali
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 4 gostov