Razlika je pa tudi če gre za DSG s suho sklopko ali ne.
Wet clutches, however, tend to lose some energy to the liquid.
J.McLane je napisal/-a:Jaz izbiram prestavo glede na moč in hitrost, ki jo v danem trenutku potrebujem. Normalen voznik bo več ali manj ustrezno prestavo določil le na hitrost, vsaj tako so nas učili v avto šoli, avto s 5 prestavami se 50 kmh vozi v 3. prestavi, 60 kmh v 4., v 5. pa daš izven naselja - bedarija. Torej če se v koloni po ravnini moraš peljati 50 kmh za to potrebuješ recimo samo 40 Nm pri 1.500, lahko bi šel celo s 50 Nm pri 1.200 obratih, tega je skoraj vsak motor ne glede na zasnovo ali prostornino sposoben, res pa je da bo pri marsikaterem dizlu 6. že predolga, 5. bo pa v redu
esem je napisal/-a:Vsi EDC, DSG, PDK IPD ( ) so elektronsko nadzorovani robotizirani menjalniki z dvojno sklopko
J.McLane je napisal/-a:Chan, se strinjam, so primerljivi v porabi, pri povprečnem vozniku, hypermiler bo pa iz ročnega vedno znal stisniti kakšen deci več.
chan je napisal/-a:A npr, če sam gledam pri svojem avtomobilu (2.0TDI s 140km s 6 prestavami), se njegov motor vrti v 5. prestavi pri 50 km/h po števcu z zgolj cca 1.000 vrtljaji in je že zelo zelo na "bobnečo-cukajoči" meji. In je pri tem že zelo težko govoriti o optimalni rabi.
J.McLane je napisal/-a:Govora je bilo o porabi goriva in razlika je, lahko pogledaš v VW katalog razliko v porabi 1.4 TSI z DSG ali brez (dryclutch) in potem razliko v porabi 2.0 TDI z DSG ali brez (wet clutch).
http://en.wikipedia.org/wiki/Clutch#Wet_vs._dryWet clutches, however, tend to lose some energy to the liquid.
Sem tudi jaz še ne dolgo nazaj to zvedel
Po forumu brska: danci1973 in 15 gostov