~toMmy~ je napisal/-a:Jaz osebno bi raje vzel ročni menjalnik, ker so ti avtomatiki še vedno "neumni", ponavadi imaš nekaj dodatnega vzdrževanja, ob morebitnih okvarah ti pa hitro kakšna solza poteče. EDC je meni pri Capturju v enem kilometru najmanj trikrat nesmiselno prestavil in še to ne najbolj uglajeno. Če ti je všeč in se misliš umirjeno vozit po cestah z relativno malo klanci in ovinki, je super zadeva, za malo bolj zahtevne ceste in nekaj dinamike, moraš pa itak "ročno" prestavljat, se pravi da se znebiš samo sklopke.
pskoda je napisal/-a:Avtomacki menjalnik je prestiž in vsak prestiž se plača. Osebno raje vzamem avto z večimi konji in ročni menjalnik kot pa avtomacki.
mike133 je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Jaz osebno bi raje vzel ročni menjalnik, ker so ti avtomatiki še vedno "neumni", ponavadi imaš nekaj dodatnega vzdrževanja, ob morebitnih okvarah ti pa hitro kakšna solza poteče. EDC je meni pri Capturju v enem kilometru najmanj trikrat nesmiselno prestavil in še to ne najbolj uglajeno. Če ti je všeč in se misliš umirjeno vozit po cestah z relativno malo klanci in ovinki, je super zadeva, za malo bolj zahtevne ceste in nekaj dinamike, moraš pa itak "ročno" prestavljat, se pravi da se znebiš samo sklopke.
meni je izjava "samo sklopke" nadvse smešna....kaj ni to del ki praktično takoj za volanom predstavlja največ "dela". Avta brez električnih stekel si nihče ne predstavlja, kljub temu da jih rabiš 3x na leto na kakšni cestnini...sklopko, ki jo je v kakšni mestni gneči potrebno neštetokrat stisnit je pa "must have"...narobe svet
mike133 je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Avtomacki menjalnik je prestiž in vsak prestiž se plača. Osebno raje vzamem avto z večimi konji in ročni menjalnik kot pa avtomacki.
Sej nov avto nikakor ni prestiž...
~toMmy~ je napisal/-a:mike133 je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Jaz osebno bi raje vzel ročni menjalnik, ker so ti avtomatiki še vedno "neumni", ponavadi imaš nekaj dodatnega vzdrževanja, ob morebitnih okvarah ti pa hitro kakšna solza poteče. EDC je meni pri Capturju v enem kilometru najmanj trikrat nesmiselno prestavil in še to ne najbolj uglajeno. Če ti je všeč in se misliš umirjeno vozit po cestah z relativno malo klanci in ovinki, je super zadeva, za malo bolj zahtevne ceste in nekaj dinamike, moraš pa itak "ročno" prestavljat, se pravi da se znebiš samo sklopke.
meni je izjava "samo sklopke" nadvse smešna....kaj ni to del ki praktično takoj za volanom predstavlja največ "dela". Avta brez električnih stekel si nihče ne predstavlja, kljub temu da jih rabiš 3x na leto na kakšni cestnini...sklopko, ki jo je v kakšni mestni gneči potrebno neštetokrat stisnit je pa "must have"...narobe svet
Meni je vožnja užitek, tako da mi šaltanje ni najhujša muka na svetu, z levo nogo itak nimaš kaj drugega počet, pa še pritiskanje sklopke mi je čisto podzavestno, preprosto dejanje. Če je človeku to psihično in fizično naporno, mu ne branim avtomatika!
Kar se tiče el. šip, eni pač nismo radi nonstop "zadihtani" v avtu, si res ne zamišljam, kakšen zrak maš recimo čez poletje v avtu, če šipe odpiraš samo na cestninskih (se pravi samo na Hrvaškem?)...
mike133 je napisal/-a:meni je izjava "samo sklopke" nadvse smešna....kaj ni to del ki praktično takoj za volanom predstavlja največ "dela". Avta brez električnih stekel si nihče ne predstavlja, kljub temu da jih rabiš 3x na leto na kakšni cestnini...sklopko, ki jo je v kakšni mestni gneči potrebno neštetokrat stisnit je pa "must have"...narobe svet
pskoda je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:mike133 je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Jaz osebno bi raje vzel ročni menjalnik, ker so ti avtomatiki še vedno "neumni", ponavadi imaš nekaj dodatnega vzdrževanja, ob morebitnih okvarah ti pa hitro kakšna solza poteče. EDC je meni pri Capturju v enem kilometru najmanj trikrat nesmiselno prestavil in še to ne najbolj uglajeno. Če ti je všeč in se misliš umirjeno vozit po cestah z relativno malo klanci in ovinki, je super zadeva, za malo bolj zahtevne ceste in nekaj dinamike, moraš pa itak "ročno" prestavljat, se pravi da se znebiš samo sklopke.
meni je izjava "samo sklopke" nadvse smešna....kaj ni to del ki praktično takoj za volanom predstavlja največ "dela". Avta brez električnih stekel si nihče ne predstavlja, kljub temu da jih rabiš 3x na leto na kakšni cestnini...sklopko, ki jo je v kakšni mestni gneči potrebno neštetokrat stisnit je pa "must have"...narobe svet
Meni je vožnja užitek, tako da mi šaltanje ni najhujša muka na svetu, z levo nogo itak nimaš kaj drugega počet, pa še pritiskanje sklopke mi je čisto podzavestno, preprosto dejanje. Če je človeku to psihično in fizično naporno, mu ne branim avtomatika!
Kar se tiče el. šip, eni pač nismo radi nonstop "zadihtani" v avtu, si res ne zamišljam, kakšen zrak maš recimo čez poletje v avtu, če šipe odpiraš samo na cestninskih (se pravi samo na Hrvaškem?)...
Ali ma tako bedne primerjave električna stekla ko bi vsaj napisal šibedah ali kabriolet pol še ne bi rekel
matejxx je napisal/-a:mike133 je napisal/-a:meni je izjava "samo sklopke" nadvse smešna....kaj ni to del ki praktično takoj za volanom predstavlja največ "dela". Avta brez električnih stekel si nihče ne predstavlja, kljub temu da jih rabiš 3x na leto na kakšni cestnini...sklopko, ki jo je v kakšni mestni gneči potrebno neštetokrat stisnit je pa "must have"...narobe svet
Kaj tebi ni brez veze pritiskat samo gas in zavoro? Meni je in zato nebi imel nikoli avtomatika. Potem pa imaš levo nogo skoz na enem mestu. Če imaš avtomatika izgubiš užitek v vožnji.
Za moje pojme je avtomatik namenjen invalidom in pa starejšim ljudem. Drugače se pa pod noben pogojem ne splača zapraviti toliko denarja za njega pri nakupu in seveda pri kasnejšem vzdrževanju. Boljši je dati ta denar za kakšno drugo opremo. Če pa se kaj pokvari si pa tako ob zelo velike vsote denarja.
Bat_zajla je napisal/-a:Npr. pri peugeotih ročni mnejalnik ni nikakeršen užitek. Iščeš prestave, vse škrta, sklopka mehka, kot da jo nebi bilo. V takem primeru je bolša izbira avtomatski menjalnik, čeprav nevem kakšen je v manjših peugeotih.
Hočem povedat, da pri normalnih mestnih avtih ni nobenega užitka prestavlat, saj vsake par sekund ustavljaš in speljuješ. V teh primerih je dober avtomatik veliko bolša izbira. Ročni menjalniki gredo počasi v pozabo. Imeli ga bodo le avtomobili, ki so namenjeni za peščico ljudi, ki bodo kupili avto za vožnjo ob vikendih in podobno. Proizvajalcem se praktično ne izplača več izdelovati ročnih menjalnikov. In avtomatski menjalnik je "luksuz" samo v evropi, povsod drugod pa je ravno obratno.
Jerry007 je napisal/-a:Pa a ste mal čez les?!
"Pozdravljeni!
Kateri menjalnik bi mi priporočali (ne glede na ceno avta)?
Lep pozdrav! "
Ne pa komu leva noga spi, pa kaj komu škrta...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov